Verzending en afhalen bij Drita

Bij Drita streven we ernaar om onze producten zo snel en veilig mogelijk bij onze klanten te krijgen. We werken samen met PostNL voor de verzending van onze producten, maar vanwege de afmetingen en specificaties van sommige producten, gelden er verschillende verzendopties.

Welke producten kunnen verzonden worden?

Wij verzenden de volgende productcategorieën binnen Nederland: Raamaccessoires (zoals raamkrukken, scharnieren, rubbers, afwateringkapjes, etc.) Deur accessoires (zoals deurkrukken, deurscharnieren, deur rubbers, etc.) Deze producten worden zorgvuldig verpakt en verzonden via PostNL. Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen geleverd.

Welke producten kunnen niet verzonden worden?

Kamerprofielen kunnen vanwege hun grote afmetingen en kwetsbaarheid niet via PostNL worden verzonden. Deze producten zijn uitsluitend op te halen bij ons magazijn in Brunssum.

Afhaallocatie: Houserveld 25, 6441 TA Brunssum

Openingstijden: maandag t/m zaterdag van 12:00 – 17:00 uur

Wanneer je een kamerprofiel bestelt, ontvang je een e-mailbevestiging zodra je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden.

Verzending

Bestellingen vanaf €200,- worden gratis verzonden binnen Nederland. Voor bestellingen onder €200,- hanteren wij een standaard verzendtarief van €6,95.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace code van PostNL waarmee je jouw pakket eenvoudig kunt volgen.

Heb je vragen over je bestelling of verzending? Neem dan gerust contact met ons op via info@dritaparts.nl of +31 6 13 67 77 14.